نمونه کارهای تبلیغات و کمپین‌های دیجیتال

Rasool Kayvanpour 25 تیر 1402

سلام! به پورتفولیوی تبلیغات آنلاین رسول کیوان‌پور خوش اومدید 🙂 سایر پورتفولیوهای من: پورتفولیوی سئو و پورتفولیوی ASO

کمپین «چه کردی!؟»: اول بریم سراغ کمپین «چه کردی!؟» تاپ. این کمپین در اسفند ۱۴۰۲ و به مدت ۱۰ روز اجرا شد. دو فاز محیطی و دیجیتال داشت: محیطی در تهران و شیراز و دیجیتال شامل تبلیغات برای وایرال شدن یک ویدیو در اینستاگرام، لینکدین، تلگرام، توییتر و VOD که مدیریت و برنامه‌ریزی بخش دیجیتال با من بود. در طول کمپین «چه کردی!؟» با بیش از 1000 پیج و 50 اینفلوئنسر در اینستاگرام همکاری داشتیم! اصلی‌ترین نتایج کمپین دیجیتال موارد زیر بودن:

  • موزیک ویدیوی “چه کردی!؟” در کمتر از ۷ روز و تا قبل از تحویل سال ۱۴۰۳ در اینستاگرام به بیش‌از ۲۱ میلیون پخش و ۱۰۰ هزار تعامل رسید.
  • موزیک ویدیوی “چه کردی!؟” تا زمان نگارش گزارش در اینستاگرام به اندازه‌ی بیش‌از ۳ سال و ۴ ماه و ۲۶ روز دیده شده! (منظور Watch time)
  • ویدیوی موزیکال “چه کردی!؟” تا زمان نگارش گزارش در مجموع بیش‌از ۳۷ میلیون ایمپرشن در فضای آنلاین گرفته.
  • در زمان برگزاری کمپین، سرچ برند تاپ در گوگل به اندازه‌ی بیش از ۴۱ درصد افزایش داشت.

گزارش کامل کمپین به همراه موزیک ویدیوش رو توی صفحه ویرگول من می‌تونید ببینید (گزارش کمپین در سایت و شبکه‌های اجتماعی دی‌ام‌برد هم منتشر شده):

گزارش کمپین «چه کردی» اپلیکیشن تاپ با حضور اندی!

کمپین روز مادر تاپ: کمپین بعدی، یک کمپین متفاوت هست که در تاپ به مناسبت روز مادر اجرا کردیم. این کمپین، یک کمپین Retention بود که به مدت یک هفته قبل از روز مادر اجرا شد. هدف کمپین، افزایش تراکنش در سرویس‌های شارژ و بسته بود و جایزه اون، قرعه‌کشی و دعوت برنده به همراه مادرش برای تماشای فیلم “هتل” در سینمای VIP در هدیش مال و بعد از اون صرف شام در فودکورت بود.

  • تاریخ کمپین: 4 تا 10 دی ماه 1402
  • هدف کمپین: افزایش تراکنش‌های دو سرویس خرید شارژ و خرید بسته اینترنت
  • کانال‌های کمپین: پوش، اس‌ام‌اس، بنر داخل اپلیکیشن (in-app)، بنر سایت، پیج اینستاگرام تاپ (پست و استوری)
  • بودجه کمپین: بودجه تبلیغات صفر، تنها بودجه برای جایزه (به دلیل استفاده از کانال‌های eCRM و Owned Media برای اطلاع‎‌رسانی کمپین)

گزارش کامل کمپین روز مادر تاپ در سایت اقتصاد آنلاین

نمونه کمپین‌های نصبی برای اپلیکیشن تاپ در کافه بازار و مایکت-زمستان ۱۴۰۲ (سرچ ادز روی کلمات برندد و غیر برندد):

نمونه تبلیغات بنری و همسان با پلتفرم یکتانت برای سایت ارزپایا (اسفند ۱۴۰۰):

نمونه تبلیغات ویدیویی با پلتفرم صباویژن در سایت آپارات (تبلیغات Pre-roll بصورت هدفمند یا کلیدواژه‌ای همراه با بنر همسان با ویدیو؛ نمایش تبلیغ قبل از ویدیوهای مرتبط به حوزه ارزهای دیجیتال): 

نمونه تبلیغات گوگل ادز در حوزه ارز دیجیتال برای صرافی ارزپایا در سال 1400 (برای کاهش احتمال ساسپندی، ادز روی یک دامنه دیگه لانچ شده و در هدلاین و دیسکریپشن‌ها واژه‌های دارای ارتباط مستقیم با حوزه ارز دیجیتال استفاده نشده):

تبلیغات گوگل ادز در حوزه ارز دیجیتال

نمونه اس‌ام‌اس مارکتینگ (پلتفرم‌های کاوه‌نگار و فراز اس‌ام‌اس) و ایمیل مارکتینگ (پلتفرم Sendinblue):